Subject: Kadrina valla üldplaneeringu avalikud arutelud
From: Merje Verhovitš <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jan 2025 23:05:08 +0200

Tere

Edastame Teile teate Kadrina valla üldplaneeringu avaliku väljapaneku
tulemuste avalike arutelude toimumisest. Täpsem pöördumine manuses.

Lugupidamisega

Merje Verhovitš

eriplaneeringu projektijuht                 +372 5366 9554

Kadrina Vallavalitsus                         <http://www.kadrina.ee/>
www.kadrina.ee

Käesolevas e-kirjas sisalduv teave on mõeldud ametialaseks kasutamiseks
ning seda võivad kasutada vaid e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat
teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.